.
Użyte w Regulaminie sformułowania , których znaczenie zostało zdefiniowane poniżej, należy rozumieć w następujący sposób:
a) Regulamin - niniejszy dokument wraz z wszelkimi załącznikami i dodatkami, które się do niego odwołują;
b) Sklep Internetowy – serwis internetowy w układzie sklepu (systemu wymiany informacji i zdalnego wyboru oraz zakupu Towarów lub Usług) dostępny pod www.nowymeblowy.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
c) Sprzedawca - podmiot odpowiedzialny za prowadzenie Sklepu Internetowego nowymeblowy.pl, którym jest Best Comfort sp. z o.o., sp. k. z siedzibą w Starym Gielądzie, Stary Gieląd 14, 11-710 Sorkwity, Polska, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: KRS 0000844591, REGON 511320752, NIP 7393181047.
d) Skrzynka e-mail - elektroniczna skrzynka pocztowa charakteryzująca się indywidualnym adresem internetowym danej osoby (adres e-mail), za pośrednictwem której dana osoba może wysyłać i odbierać wiadomości i inne dane w ramach usługi poczty elektronicznej.
e) Użytkownik - oznacza każdą osobę fizyczną, prawną lub jednostkę organizacyjną nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystającą ze Sklepu Internetowego i usług w nim dostępnych.
f) Klient - oznacza każdą osobę fizyczną, prawną lub jednostkę organizacyjną nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego.
g) Konsument - Klient, o którym mowa w art. 221 ustawy Kodeks Cywilny.
h) Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę towaru oraz sposób realizacji zamówienia.
i) Umowa – umowa sprzedaży Towarów lub Usług w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta między Sprzedawcą a Klientem, zawierana na odległość z wykorzystaniem Sklepu Internetowego.
j) Towary i Usługi - produkty i usługi prezentowane lub oferowane w Sklepie Internetowym przez Sprzedawcę.
k) Konto – osobisty panel administracyjno-informacyjny Klienta w Sklepie Internetowym, tworzony automatycznie w wyniku prawidłowej rejestracji, gdzie gromadzone oraz przechowywane są dane w szczególności na temat złożonych przez niego zamówień oraz podanych przy rejestracji danych.
l) Rejestracja – założenie Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
ł) Koszyk – narzędzie systemowe umożliwiające Klientom dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym, w szczególności umożliwiające gromadzenie wybranych ofert w jednym miejscu, celem złożenia zbiorczego Zamówienia.
m) Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
n) Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucji poczty elektronicznej świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, umożliwiająca korzystającym z tej usługi otrzymywanie od Sprzedawcy treści marketingowych, w szczególności zawierających informacje o nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
o) Spam - przesyłanie niezamówionych wiadomości o charakterze reklamowym, komercyjnym lub informacyjnym bez zgody Sprzedawcy lub podszywając się pod Sprzedawcę, za których przesłanie Best Comfort sp. z o.o., sp. k. nie ponosi odpowiedzialności.
Sklep Internetowy jest prowadzony i administrowany jest przez Sprzedawcę (także w zakresie danych osobowych).
Celem prowadzenia Sklepu Internetowego jest umożliwienie Klientom zapoznania się z Towarami i Usługami oferowanymi przez Sprzedawcę, w tym z ich cenami i dostępnością oraz zawieranie na odległość umów sprzedaży Towarów i Usług.
Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Internetowego pod adresem: https://www. nowymeblowy.pl prosimy o uważne zapoznanie się z treścią poniższego Regulaminu.
Regulamin określa rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną w Sklepie internetowym pod adresem: https://www. nowymeblowy.pl, jak również warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie takich usług i zasady korzystania przez Użytkowników ze Sklepu Internetowego oraz udostępnianych za pośrednictwem Sklepu Internetowego dodatkowych funkcjonalności.
W zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną, niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 19 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. tj. z 2019 r. poz. 123).
Prawa i obowiązki Użytkowników oraz Best Comfort sp. z o.o., sp.k. określają w sposób wyłączny postanowienia niniejszego Regulaminu oraz przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Korzystanie z niniejszego Sklepu Internetowego w jakikolwiek sposób jest równoznaczne z tym, że Użytkownik zapoznał się i zaakceptował treść Regulaminu oraz, iż wyraża bezwarunkową zgodę na jego treść.
Sklep Internetowy jest przeznaczony dla osób pełnoletnich.
Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest dobrowolne i bezpłatne i nie pociąga za sobą innych konsekwencji jakie mogłyby wynikać z regulacji nie ujawnionych w niniejszym Regulaminie.
Terenem działalności Best Comfort sp. z o.o., sp.k. polegającej na sprzedaży towarów na odległość jest terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Klient może w dowolnym czasie uzyskać dostęp do aktualnej wersji niniejszego Regulaminu za pośrednictwem odesłania internetowego (linku) zamieszczonego w Sklepie Internetowym, a także w każdym czasie sporządzić jego wydruk
Oferowane do sprzedaży i dokonywania Zamówień za pośrednictwem Sklepu Internetowego są wyłącznie Towary oznaczone przyciskiem "DODAJ DO KOSZYKA".
Do korzystania z usług Sklepu Internetowego niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na korzystanie z zasobów Internetu, skrzynki pocztowej e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron WWW
Więcej o plikach „cookies” oraz zasadach ochrony tego typu danych w rozdziale IX niniejszego Regulaminu dotyczącym ochrony danych oraz Polityce prywatności.
Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać w wyłącznie przez stronę Sklepu Internetowego (w domenie https://www. nowymeblowy.pl ) po przejściu całej procedury składania zamówienia.
Zamówienia w Serwisie może składać jedynie osoba fizyczna o pełnej zdolności do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną.
Poprzez złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym Klient oświadcza, że:
a)zapoznał się z treścią Regulaminu i oraz zaakceptował jego treść w całości,
b)spełnia warunki wymagane do korzystania z serwisu określone w Regulaminie.
Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji Zamówienia oraz identyfikacji osoby Klienta. Best Comfort sp. z o.o., sp. k. potwierdza przyjęcie Zamówienia e-mailem. Best Comfort sp. z o.o., sp. k. ma prawo odmówić przyjęcia Zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy Zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
Umowa sprzedaży towarów zostaje zawarta z chwilą, gdy Klient po przejściu całej procedury złoży Zamówienie (tj. kliknie przycisk „FINALIZUJ”), co oznacza że przyjął ofertę Sprzedawcy złożoną za pośrednictwem Sklepu. Z tą chwilą Umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem jest prawnie wiążąca.
W trakcie procesu składania Zamówienia towarów Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Best Comfort sp. z o.o., sp. k. Newslettera drogą elektroniczną. Wyrażenie zgody następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru formularza. Zgoda ta może zostać w każdym momencie cofnięta z jednoczesnym żądaniem usunięcia jej z baz danych jak również zaprzestania używania w jakimkolwiek celu .
Dla stron wiążące są informacje zawarte w Sklepie Internetowym przy kupowanym towarze w momencie złożenia Zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin dostawy i sposób dostawy. Zdjęcia i opisy towarów zamieszczone w Sklepie Internetowym podlegają ograniczeniom technicznym i mają na celu jedynie umożliwienie Klientowi wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o właściwościach, wyglądzie, parametrach i cechach użytkowych Towaru. W szczególności wygląd Towaru na zdjęciach prezentowanych w Sklepie może różnić się od wyglądu Towaru po jego dostarczeniu i w wyniku oglądu organoleptycznego przez Klienta, które to różnice mogą wynikać np. z ustawień monitora, warunków oświetlenia czy ograniczeń fotografii oraz odbioru Klienta. Ponadto opis techniczny Towaru może zawierać uproszczenia związane z jego przekształceniem do wersji czytelnej i właściwej celowi jego umieszczenia w Sklepie Internetowym.
Pomimo najwyższych starań Sprzedawca ze względów technicznych nie jest w stanie zapewnić dostępności wszystkich towarów w momencie Zamówienia.
Wszystkie ceny prezentowane w Sklepie Internetowym są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich (zawierają podatek VAT). Użytkownik może ponieść również opłatę za dostawę określoną w warunkach i kosztach dostawy.
Dostawa Towaru jest oferowana wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach przewidzianych w ust.VII. Ze względu na ograniczenie dostawy Towarów Sklep Internetowy nie zawiera informacji o podatkach i opłatach (w tym opłatach celnych) oraz kosztach dostawy zagranicznej.
Best Comfort sp. z o.o., sp. k. zastrzega sobie możliwość objęcia w określonym terminie wybranych produktów promocją cenową. Warunki zakupu w promocji mogą różnić się od warunków zakupu zawartych w niniejszym Regulaminie.
W przypadku braku wyraźnego wskazania, dla trwających promocji, cena umieszczona pod ceną promocyjną, jest najniższą z 30 dni przed obniżką.
Sprzedawca może dokonywać zmian w opisach, zdjęciach i cenach Towarów w każdym czasie. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Towarów zamówionych przed dokonaniem zmiany.
Klient dokonuje wyboru Towaru i jego ilości klikając na przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”. W oknie „Koszyk” pokazana jest ilość wybranych Towarów znajdujących się w koszyku, ich cena jednostkowa, wartość oraz łączna wartość całego zamówienia. Klient może gromadzić w koszyku kolejne Towary lub zwiększać albo zmniejszać ich ilość.
W kolejnym kroku procedury dokonywania Zamówienia Klient może sprawdzić zawartość swojego Koszyka, klikając na przycisk „Koszyk”, gdzie wybiera również sposób zapłaty, a także uzyskuje informację o kosztach dostawy Towaru innych ewentualnych usługach. Na tym etapie Klient może również zweryfikować zawartość swojego koszyka i wprowadzić ewentualne zmiany
Po dodaniu do Koszyka wszystkich zamawianych Towarów i ostatecznym sprawdzeniu jego zawartości, Klient przechodzi do dalszej części procedury zamawiania klikając przycisk „FINALIZUJ”. Na tym etapie Klient musi dokonać zalogowania do konta klienta w sklepie internetowym https://www. nowymeblowy.pl
Klient może wskazać „Metodę płatności”, „Metodę dostawy”, a także zaznaczyć czy chce otrzymać Fakturę VAT albo wskazać inny adres dostawy.
Otrzymanie Faktury VAT przy dokonywaniu Zamówienia jest możliwe po uprzednim wskazaniu danych niezbędne do otrzymania Faktury VAT. Dane te zostają przypisane do Konta Użytkownika. Zmiana danych do Faktury VAT możliwa jest po kliknięciu przycisku „Zmiana danych do Faktury VAT” i wyrażeniu zgód formalnych. Każda zmiana danych do Faktury VAT jest przez Sprzedawcę rozpatrywana indywidualnie i wymaga podania przyczyny takiej zmiany.
Jeśli wszystkie dane są prawidłowe, Klient składa Zamówienie, klikając na przycisk „Finalizuj”. Jest to moment zawarcia Umowy (wiążące i ostateczne dla Sprzedawcy i Klienta są warunki transakcji obowiązujące w tej chwili).
Po złożeniu Zamówienia, Klient zostaje przekierowany na stronę ”Zamówienie gotowe” lub inną stronę właściwą dla wybranego sposobu płatności (np. w celu dokonania przelewu online lub kartą płatniczą).
Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje automatyczny e-mail z informacją zawierającą potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
Status i szczegóły zamówienia Klient może w każdym czasie sprawdzić w zakładce „ Zamówienia” po wcześniejszym zalogowaniu się na Konto. Ponadto wszystkie istotne dane ze złożonego zamówienia zostaną dodatkowo przesłane Klientowi na podany przez niego adres e-mail (treść otrzymanej w tej formie informacji Klient może wydrukować).
Rejestracja odbywa się poprzez:
a) jednokrotne wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego w funkcjonalności po skorzystaniu z opcji „Zarejestruj się”,
Rejestracja Użytkownika wymaga podania:
a) Imienia
b) Nazwiska
c) Adresu e-mail /telefon
d) Dane do faktury
e) Adres Firmy
f) Adres Wysyłki
g) Akceptacja regulaminu
h) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
i) Zgoda na faktury elektroniczne
Po kliknięciu w przycisk „Zarejestruj się” Klient zostaje przekierowany na stronę w celu ustawienia hasła do konta.
Aby uaktywnić założone konto należy wykonać polecenia z wiadomości e-mail. Do tego czasu konto pozostanie nieaktywne.
Użytkownik w każdym czasie może zażądać jego usunięcia od Sprzedawcy (kontaktując się w dowolny sposób).
Rejestracja jest możliwa wyłącznie dla osób posiadających adres zamieszkania (siedziby) na terenie Polski.
Użytkownik jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy loginu i hasła.
Rejestracja umożliwia korzystanie z następujących funkcjonalności:
a) przeglądanie złożonych zamówień,
b) modyfikowanie danych rejestracyjnych,
c) zmiana hasła,
d) wskazanie danych do faktury VAT oraz ich zmianę,
Sprzedawca może usunąć konto Użytkownika który:
a) narusza niniejszy Regulamin,
b) podał przy rejestracji dokonanej w sposób opisany w ust. V pkt 1 a-c nieprawdziwe dane,
c) podał przy składaniu zamówienia nieprawdziwe dane,
d) podał nieprawdziwe dane przy dokonywaniu płatności za zamówienia.
Za podanie nieprawdziwych danych w zakresie adresu zamieszkania (siedziby) lub adresu do dostawy uznaje się w szczególności jednokrotnie nieudane doręczenie jakiejkolwiek przesyłki pod wskazany adres i zwrot przesyłki z adnotacją "adresat nieznany", "adresat wyprowadził się” lub inną równoważną, dwukrotne nieudane doręczenie jakiejkolwiek przesyłki pod wskazany adres i zwrot przesyłki z adnotacją inną niż określona w punkcie powyżej.
W przypadku usunięcia Konta, wszelkie złożone Zamówienia Klienta i zawarte Umowy pozostają ważne.
Klient może dokonać zapłaty za zamówione Towary i Usługi w następujący sposób:
a) Przelew online lub karta płatnicza - za pośrednictwem serwisu Przelewy24 przy wykorzystaniu usługi „szybkich przelewów” oferowanych przez poszczególne banki lub przy wykorzystaniu obsługiwanych kart płatniczych.
b) Płatność za pobraniem - gotówką lub kartą płatniczą. Kurier ma prawo odmówić przyjęcia zapłaty za pośrednictwem karty płatniczej w sytuacjach spowodowanych awarią sprzętu lub innymi problemami technicznymi niezależnymi od Firmy Kurierskiej.
c) płatność ratalna - za pośrednictwem serwisów współpracujących - instytucji finansowych udzielających kredytów konsumenckich (w tym w formie limitów kredytowych
d) przy odbiorze osobistym w Sklepie Nowy Meblowy w Olsztynie - płatne podczas odbioru osobistego pracownikowi wydającemu zamówiony towar – gotówką lub kartą płatniczą.
W zależności od dokonanego przez Klienta sposobu płatności:
a) w przypadku płatności przelewem online lub kartą płatniczą, należność za Towar i Usługi pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza że Towar zostaje wysłany dopiero po otrzymaniu płatności dokonanej zgodnie z zasadami realizacji płatności serwisu Przelewy24,
b) w przypadku płatności gotówką przy odbiorze („Płatność za pobraniem”), należność za Towar pobierana jest podczas odbioru Towaru, jeśli wybrano sposób dostawy umożliwiający taką formę płatności.
c) w przypadku płatności ratalnej należność za Towar pobierana jest jako płatność z góry, pochodząca ze środków z przyznanego kredytu konsumenckiego (w tym w formie limitu kredytowego), co oznacza, że Towar zostanie przygotowany do wysyłki lub udostępnienia do odbioru, dopiero po otrzymaniu płatności od instytucji finansowej,
Umowa sprzedaży wygasa:
a) w przypadku wyboru formy płatności przelewem online lub kartą płatniczą zawarta Umowa wygasa przy braku dokonania przez Klienta płatności zgodnej z regulaminem serwisu realizującego te płatności. Nieuiszczenie takiej płatności przez Klienta w ciągu 5 dni od dnia złożenia Zamówienia powoduje wygaśnięcie Umowy sprzedaży. Sprzedawca przed upływem powyższego terminu może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności, w tym wysyłając wiadomość e-mail.
b) w przypadku, gdy Klient nie dokonał z własnej winy odbioru przesyłki z Towarem, Umowa ulega rozwiązaniu z upływem 5 dni od otrzymania przez Sprzedawcę z powrotem przesyłki - chyba, że w tym czasie Klient skontaktuje się ze Sprzedawcą (w dowolny sposób) i uzgodni warunki ponownej dostawy, dokona z góry zapłaty za ponowną dostawę oraz dostawa ta zostanie zrealizowana. W przypadku dokonania płatności z góry wpłacona przez Klienta kwota zostanie zwrócona w tej samej formie, w jakiej płatność została dokonana. Powyższe nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Sprzedawcę od Klienta szkody poniesionej z tytułu niezrealizowanego transportu lub Umowy (w szczególności kosztów niezrealizowanej z jego winy przesyłki),
Usługę „szybki przelew elektroniczny” za pośrednictwem portalu PRZELEWY24 realizuje PayPro Spółką Akcyjną z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja płatnicza.
Usługę „płatność kartą” za pośrednictwem portalu PRZELEWY24 realizuje PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, REGON 301345068.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA (Agent Rozliczeniowy), ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068.
Szczegółowe warunki realizacji płatności on-line za pośrednictwem portalu PRZELEWY24 dostępne są na stronie internetowej www.przelewy24.pl.
Sklep dostarcza nabyte Towary wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Dostawa Towaru realizowana jest na adres wskazany w Zamówieniu Klienta.
Dostępne są następujące formy dostawy Towarów:
a) za pośrednictwem Firmy Kurierskiej
b) odbiór osobisty w sklepie Nowy Meblowy w Olsztynie
W przypadku wyboru dostawy za pośrednictwem Firmy Kurierskiej na okres dostawy Towaru i wykonania usługi składają się: czas realizacji zamówienia (kompletowanie Towaru, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie Towaru) oraz czas dostawy przez Firmę Kurierską
Szczegółowe zasady dostawy Towaru przez Firmy Kurierską w tym terminy doręczenia są dostępne pod adresem www. Wybranej firmy kurierskiej dla każdego Klienta w Regulaminie świadczenia usług pocztowych i przewozowych przez kuriera oraz Cenniku aktualnym na dzień nadania przesyłki.
Dostawa za pośrednictwem Firmy Kurierskiej odbywa się co do zasady w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach roboczych dla Firm Kurierskich i zależnych od planów logistycznych tych firm.
Na koszt dostawy za pośrednictwem Firmy Kurierskiej wpływ mają gabaryty paczki zawierającej Towar i wybrany przez Klienta sposób zapłaty za Towar.
W przypadku wyboru formy dostawy pod postacią odbioru osobistego Zamówienia, odbiór Towaru przez Klienta jest możliwy we wskazanym w Zamówieniu salonie meblowym Sprzedawcy w ciągu 5 dni roboczych od dnia w którym klient otrzymał informacje o produkcie gotowym do odbioru.
Wydanie towaru Klientowi następuje nie wcześniej niż zapłata całości ceny Zamówienia. Do czasu zapłaty całości ceny Zamówienia Towar pozostaje własnością Sprzedawcy.
Klient powinien sprawdzić stan Towarów przy ich odbiorze pod kątem ustalenia czy są one zgodne z ze złożonym Zamówieniem oraz czy nie są uszkodzone.
Meble dostępne do zakupu w Sklepie doręczane są w paczkach i przeznaczone do samodzielnego montażu, chyba że dany produkt tego nie wymaga.
Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od daty doręczenia Towaru.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy zgodnie ze wskazaniem osoby przez Konsumenta
Odstąpienie może zostać zrealizowane poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży (wzór do pobrania) na adres korespondencyjny Best Comfort sp. z o.o., sp. k.. Dla zachowania terminu decyduje data wysłania oświadczenia do Best Comfort sp. z o.o., sp. k. przed upływem terminu wskazanego w ust. 1
Towar zakupiony przez Klienta powinien zostać zwrócony Sprzedawcy w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli jest to możliwe, Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Koszt zwrotu Towaru do Best Comfort sp. z o.o., sp. k. ponosi Klient. Za uszkodzenia Towaru w trakcie jego zwrotu wynikające z zastosowania niewłaściwego sposobu opakowania wyłączną odpowiedzialność ponosi Klient.
Klient jest zobowiązany dokonać zwrotu towaru w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Towar powinien zostać zwrócony na adres Best Comfort sp. z o.o., sp. k..
W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, jeżeli zapłata została dokonana, zwrot zapłaty nastąpi w terminie do 14 dni przez Best Comfort sp. z o.o., sp. k. od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu przez Klienta
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego Zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, a także świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone
Klient jest zobowiązany do poniesienia bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy. Klient odpowiada wyłącznie za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Best Comfort sp. z o.o., sp. k. odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli sprzedany towar jest obarczony wadą fizyczną lub prawną w rozumieniu przepisów art. 556(1) - 556(3) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.)
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona w ciągu 2 lat od dnia dostarczenia towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku od stwierdzenia wady. Jeżeli Klientem jest Konsument, termin też nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym.
Klient może złożyć reklamację w każdej przewidzianej prawem formie. Preferowaną formą składania reklamacji jest złożenie oświadczenia w formie pisemnej na adres korespondencyjny Sklep Nowy Meblowy ul. Towarowa 2, 10-417 Olsztyn.
Reklamacja powinna zawierać:
a) dane Klienta;
b) nazwa lub kod reklamowanego towaru
c) powód reklamacji i okoliczności uzasadniające reklamację
d) podpis reklamującego - w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej,
Best Comfort sp. z o.o., sp. k. rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania w przypadku Klienta będącego jednocześnie Konsumentem. W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia roszczeń dotyczących wadliwego towaru wynikających z rękojmi, Sprzedawca niezwłocznie po zapoznaniu się treścią reklamacji zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie.
Zgłaszając reklamację Klient powinien odesłać wadliwy towar wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie zakupu na adres Sprzedawcy.
Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient w momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie, na przykład ze względu na sprzedaż towaru po obniżonej cenie ze względu na usterkę, towar powystawowy itp. Wada ta nie będzie podlegała reklamacji. ale towar można zareklamować, jeżeli ujawni się w nim inna usterka, nieznana Klientowi w momencie zakupu.
W trosce o dobro Użytkowników i Klientów oraz zapewnienie najwyższej jakości Sklepu Internetowego niedozwolone jest wykorzystywanie Sklepu Internetowego, wszelkich jego funkcjonalności oraz świadczonych usług w sposób sprzeczny z charakterem, celem i przedmiotem działania Sklepu Internetowego, a w szczególności:
1) podejmowanie działań, które są sprzeczne z powszechnie obowiązującym prawem, przepisami niniejszego Regulaminu oraz dobrymi obyczajami lub normami moralnymi;
2) podejmowanie działań na szkodę Klientów Best Comfort sp. z o.o., sp. k., Użytkowników Sklepu Internetowego lub innych podmiotów trzecich;
3) uprawianie bez pisemnej zgody Best Comfort sp. z o.o., sp. k. jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej w oparciu o treści przedstawione na stronie;
4) zbieranie jakichkolwiek danych osobowych Klientów i Użytkowników Sklepu Internetowego;
5) podejmowanie bez pisemnej zgody Best Comfort sp. z o.o., sp. k. jakichkolwiek działań, które polegają na ingerowaniu lub mogą mieć znamiona ingerowania w techniczne działanie Sklepu Internetowego, do których Użytkownik nie ma dostępu, w szczególności obchodzenie technicznych zabezpieczeń Sklepu (dekompilacja, dezasemblacja lub jakakolwiek inna modyfikacja);
6) podejmowanie działań, które destabilizują funkcjonowanie Sklepu lub korzystanie z Sklepu przez innych Użytkowników, bez względu na sposób i techniki powyższych niedozwolonych działań.
Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika, w tym zamieszczanie w Serwisie, treści o charakterze bezprawnym, w szczególności treści pornograficznych, wulgarnych, obraźliwych, szerzących mowę nienawiści, ksenofobicznych, naruszających zasady współżycia społecznego bądź stanowiących naruszenie Netykiety. Best Comfort sp. z o.o., sp. k. zastrzega sobie prawo do usunięcia takich treści.
Best Comfort sp. z o.o., sp. k. ponosi względem Klientów odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy.
Best Comfort sp. z o.o., sp. k. nie odpowiada w granicach dopuszczalnych przez obowiązujące przepisy prawa:a) za szkody spowodowane działaniami lub zaniechaniami Użytkowników, w szczególności za korzystanie ze Sklepu Internetowego przez Użytkowników niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub niniejszym Regulaminem,b) za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu Internetowego, wynikające z przyczyn leżących po stronie Użytkownika,c) za niewykonanie lub nienależyte wykonywanie usług świadczonych drogą elektroniczną, jeżeli jest to spowodowane przez osoby trzecie. Best Comfort sp. z o.o., sp. k. ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób trzecich, z których pomocą wykonuje usługi świadczone drogą elektroniczną wykonuje, jak również osób, którym wykonanie tych usług powierza.
Best Comfort sp. z o.o., sp. k. dołoży wszelkich starań, aby Sklep Internetowy oraz wszystkie usługi udostępniane za jego pośrednictwem działały w sposób ciągły, bez jakichkolwiek zakłóceń, jednakże Best Comfort sp. z o.o., sp. k. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją Użytkowników lub osób trzecich, za które nie ponosi odpowiedzialności, a także za sytuacje związane z wprowadzeniem stanu wyjątkowego i stanu wojny, stanu klęski żywiołowej oraz niezawinionym ze strony Best Comfort sp. z o.o., sp. k. zakłóceniem świadczenia usług telekomunikacyjnych.
Best Comfort sp. z o.o., sp. k. zastrzega sobie prawo do wprowadzania wszelkich zabezpieczeń mających na celu ochronę prawidłowego działania Sklepu Internetowego, w tym zabezpieczeń chroniących przed działaniami Użytkowników Sklepu Internetowego łamiących niniejszy Regulamin lub zasady związane z działalnością Sklepu Internetowego.
Podczas korzystania ze Sklepu Internetowego Użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych, w szczególności podczas składania zamówienia towarów, dokonywania kalkulacji lub poprzez wypełnienie formularza kontaktowego.
Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
Zakres gromadzonych danych w Sklepie Internetowym to:
a) imię oraz nazwisko Klienta lub Użytkownika,
b) nazwa firmy,
c) numer NIP,
d) adres,
e) telefon kontaktowy,
f) adres poczty elektronicznej,
Podanie powyższych danych jest dobrowolne, lecz konieczne w celu prawidłowego korzystania ze Sklepu Internetowego, w szczególności składania i realizacji zamówień oraz dokonywania kalkulacji.
Poprzez wypełnienie formularza zamówienia, po zaznaczeniu odpowiedniego pola akceptacji "check box" Użytkownik wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego oraz ich przetwarzanie przez Best Comfort sp. z o.o., sp. k. zgodnie z obowiązującymi przepisami. Użytkownik może odwołać tą zgodę w każdym czasie z jednoczesnym zagwarantowaniem prawa do zapomnienia wynikającego z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Użytkownikowi w zależności od korzystania z konkretnych funkcjonalności także przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
Dane przekazane przez Użytkownika w trakcie składania zamówienia towarów, będą wykorzystywane przez Best Comfort sp. z o.o., sp. k. w celu wypełnienia zobowiązań Best Comfort sp. z o.o., sp. k. wobec Użytkownika wynikających z niniejszego Regulaminu oraz przepisów prawa.
Użytkownik upoważnia Best Comfort sp. z o.o., sp. k. do przekazywania jego danych osobowych osobom trzecim w zakresie, w jakim wiąże się to z realizacją ciążących na nim obowiązków w świetle niniejszego Regulaminu.
W trakcie procesu składania zamówienia towarów Użytkownik może wyrazić również zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach promocyjnych oraz przekazanie w takich celach swoich danych podmiotom trzecim będącymi partnerami Best Comfort sp. z o.o., sp. k.. Wyrażenie zgody następuję poprzez zaznaczenie odpowiednich pól wyboru formularza. Zgoda ta może zostać w każdym momencie cofnięta.
Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania ich usunięcia.
Podczas wizyty w Sklepie Internetowym automatycznie zbierane są dane, wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w Internecie, np. adres IP, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego itp. Wykorzystywane są one w celach technicznych, związanych z administracją serwerem oraz do zbierania ogólnych, statystycznych informacji. Dane te nie są danymi osobowymi i nie pozwalają na jednoznaczne zidentyfikowanie osoby.
Best Comfort sp. z o.o., sp. k. zastrzega sobie prawo do umieszczania na urządzeniach Użytkowników plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie po wyrażeniu przez nich uprzedniej zgody w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych.
Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe, które nagrywane są na dysku twardym w komputerach osób odwiedzających strony Serwisu. Pliki cookies nie zawierają żadnych informacji powiązanych z danymi osobowymi. Użytkownik może w każdym momencie uniemożliwić zapisywanie plików cookies wykorzystując do tego celu ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji na temat plików cookies można znaleźć w części Polityki Prywatności. Best Comfort sp. z o.o., sp. k. dotyczącej plików cookies
Kontakt z Administratorem Ochrony Danych Best Comfort sp. z o.o., sp. k. możliwy jest drogą elektroniczną pod adresem e-mail: rodo@bestcomfort.pl
Sprzedawca może zmienić treść Regulaminu w każdym czasie. Zmiana Regulaminu staje się wiążąca w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę liczonym od dnia udostępnienia nowej wersji Regulaminu.
Best Comfort sp. z o.o., sp. k. publikuje zmiany Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie udostępniona na stronie Sklepu Internetowego nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu.
Jeżeli Użytkownik korzysta ze Sklepu Internetowego po wprowadzeniu zmienionego Regulaminu przyjmuje się, że wyraził zgodę na zmianę lub dodanie nowych postanowień.
Wszystkie Umowy zawarte przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu obowiązującego w dniu zawarcia Umowy.
Treść Regulaminu jest udostępniona Użytkownikom nieodpłatnie za pośrednictwem Sklepu Internetowego i może zostać utrwalona w szczególności poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze stron Sklepu Internetowego
Nieważność jednego z postanowień Regulaminu stwierdzona orzeczeniem właściwego sądu, nie powoduje nieważności pozostałych postanowień Regulaminu.
We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego,
Spory wynikające z funkcjonowania Sklepu Internetowego oraz świadczenia usług w ramach Sklepu Internetowego będą poddane rozstrzygnięciu sądów powszechnych właściwych dla siedziby Best Comfort sp. z o.o., sp. k. Istnieje możliwość pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. O zasadach dostępu do tych procedur informacji udzieli Klientowi wybrany przez niego organ ochrony konsumenckiej.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 23.10.2024 r. i obowiązuje przez czas nieoznaczony.